La petite fleur<3

Hej hopp!
idag har det varit en super dag, började med att jag mötte asplund och käkade på salladsbaren och sen gick jag och mötte fanny och sen tog vi en promenad in till TC för att jag skulle möta linn och hämta mina studentbiljetter som jag ska sälja, någon som vill köpa? :) Sen efter det satt vi lite ett tag i solen och bara njöt av det fina vädret :) Sen gick jag och sabina till gymmet och gymmade och sen gick jag ner till stallet och gick ut och gick med min prins, såå mysigt :) Efter det så fick jag reda på att jag skulle rida min stjärna idag! :D:D jag blev så glad! Och det gick sååå bra, hon var verkligen super fin och jag bara satt och log hela passet :) Min stjärna e såå fin, den bästa ponnyn ever<3 jag kommer snart att lägga upp lite filmer ifrån dagens pass :)
Nej nu ska jag kolla lite på big brother, ha det bra hej!

/ Bex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0