Sorry...

Hej hopp!
sorry att jag inte har uppdaterat min blogg så mycket denna vecka...men har haft ganska mycket annat att göra..mycket skola och så är det mycket skivor att gå på också. Men snart är det dags för studenten, inte långt kvar nu!! :D:D Längtar som fan! Aja jag tänkte lägga upp lite bilder ifrån sabbes skiva som jag var på i tisdags och sen från min egen skiva i onsdags. Kommer också att lägga upp bilder ifrån min mösspåtagning som var igår! :)


Sabinas skiva. Temat var "ursäkta jag har kommit fel" Jag kom i strandkläder(Bikini och flipp-flopp hade jag på mig..:P haha)




Min egen skiva. Temat var "Movistar night" Man kunde vara lisom typ allt inom film och tv. (Jag var Mimmi Pigg)








Jag lägger upp bilder från mösspåtagningen i ett annat inlägg :)

/ Bex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0