Tagga!!

Hej hopp!
igår var det en härlig dag, uteritt på tina i det härliga vädret där jag hade sällskap av emma och romario samt My och Dalia, så mysigt i detta väder :) Sen efter det så mös jag lite med claes och ryktade och var ute och gick med honom :) Sen var klockan nio och det var dags för dressyrträning på Chili och det gick faktiskt ganska bra för en gång skull, känns ganska okej inför söndag. Har inte direkt några förväntningar eftersom att jag vet hur hon brukar reagera på tävling men jag vet ändå att hon kan, för att det har hon nämligen visat ibland :) Nej nu ska jag äta lite frukost samt hjälpa mamma och städa lite här i lägenheten...segt men sen blir det ner till stallet för att skritta Tina samt gå ut och gå med Claes :)


Bild på mig och min stjärna ifrån i tisdags :)<3

/ Bex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0