Tävling imorgon :)

Hej hopp!
Idag har varit en dag där man hunnit med grymt mycket. Tvättat två hästar samt smörjt alla saker tills imorgon och skrittat ut på Tina, men det har varit så mysigt eftersom det är sånt toppen väder! Nu sitter jag här hemma och ska baka en sockerkaka tills imorgon till tävlingen. Jag hoppas att den lilla fina damen sköter sig bara och kan hålla sig på banan...bara jag är lugn och avslappnad så ska det nog gå hyffsat bra :) Aja nu ska jag baka och sen så ska jag försöka sova, jag är lite nervös :P hehe. Jag skriver mera imorgon bitti eller efter tävlingen. Min klockan ringer halv sju, Ha det bra hej!

/ Bex

Kommentarer
Postat av: rebecka

vet att du skulle gilla den ;)

2011-04-24 @ 08:56:40
URL: http://thehappylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0