Tävlingsresultat

Hej hopp!
Igår var det första tävlingen för året och gud vad roligt det var att tävla, längtar redan till nästa tävling :) jag tävlade ju på Chili och det gick över förväntan bra eftersom hon inte brukar sköta sig. Men igår skötte hon sig bra, jag fick 7or genom hela travprogrammet sen drog ned ner rätt mycket i galoppen...men hon dummade sig inte och det var jag väldigt glad för :) Jag slutade på 59,23% så jag är mycket nöjd med Chili och min insats. Jag köpte också en ny plastrong som jag kommer att lägga upp bild på snart, men jag tänkte lägga upp lite bilder ifrån tävlingen igår :) Ha det bra hej!















/Bex


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Va fina ni va :)

2011-04-25 @ 11:14:53
URL: http://thehappylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0