jobb jobb...

Hej hopp!
Igår var det först jobb i kungsängen från klockan 12-16 och det gick toppen att jobba, det var roligt! Sen direkt efter det så var det dags att åka till nästa jobb i stallet och jobba från halv sex till halv nio men jag fick lite hjälp av både Amanda och My, tack mina fina! Sen var det dags för lite hoppning på Akilles och det gick riktigt bra, han var jätte duktig och det var mycket roligt! :) Sen bytte vi dörr till boxstallet för att det är så sjukt varmt nu så vi bytte till sommardörren( Lite sent kanske men bättre sent än aldrig). Nu ska jag iväg igen och jobba i kungsängen från klockan 12-16 och sen blir det att gå hem och ta det lungt för imorgon blir det jobb igen fast då i cafeterian i stallet :) Aja nu måste jag börja fixa mig, bussen går 10.52, ha det bra hej!

Snart drar jag iväg till Linköping och världens bästa människor, 17 juni då bär det av!!


/ Bex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0