Nära nu....

Hej hopp!
Nu har jag haft en jobb helg men igår var jag ledig, sååå sköönt!! Jag kände att jag behövde en extra vilodag så det var tur att det var en röd dag igår :) Jag shoppade lite i lördags också ett par manchesterridbyxor ett par marinblåa som jag ska ha på kalla hösten och vintern dom kostade bara 100 kronor, fynd! :) Sen köpte jag också ett par nya moutain horse stövelstrumpor :) Sen på kvällen tog jag det lungt och kollade på film för att på söndag jobbade jag i cafeterian. Efter jag hade jobbat så red jag på min lilla prins Claes, han skötte sig super lilla prinsen :)  sen efter det gick jag hem till Englund och hade myspys och kollade på big brother med syster och Mirelle, trevligt trevligt! :) Sen igår så tog jag det lungt och jag fixar och laddar lite inför studenten.

Nu, snart klockan halv nio ska jag över till Jenny ocb fixa mina naglar inför studenten, sen efter det blir det att åka till skolan och fixa det sista i skolan. Efter det blir det att gå ner till solna med My och shoppa lite :) Nej nu ska jag klä på mig och gå till jenny, ha det bra hej!


Bild på min prins ifrån i Söndags :)




















































/Bex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0