Studentfirande igen :)

Hej hopp!
Igår var det åter igen studentfirande, igår tog älskade Sabina studenten!! GRATTIS GUMMAN! Först innan jag drog till sabina så red jag för Berit på Salvador och det gick faktiskt ganska bra, jag red mycket bättre än förra onsdagen och han kändes bra i bjudning och sånt :)  Fär er som inte vet vem Berit är så är det en tränare som våra ridlärare tränar för. Men sen efter ridningen så gick jag upp till Carina med mamma och syster och jag duschade och gjorde mig iordning för kvällen. Sen när det var dags att dra så mötte jag upp Pernilla och Jenny och tillsammans åkte vi till sabinas studentmottagning och vi satt där ett tag och umgicks och spelade lite spel, mycket trevligt! Sen efter det hade jag tänkt att gå ut men jag har typ inga pengar så jag har verkligen inte råd..så vi var några stycken som gick hem till gerald och drack vidare och hade mycket trevligt. Var hemma ungefär klockan 4 imorse. Men nu börjar jag piggna till och jag ska städa mina rum inför min student nästa vecka!! TAGGA!! Aja nu ska jag städa men jag kanske skriver mera ikväll eller imorgon. Ha det bra hej!

Bjuder på en bild på mig och Sabina, haha!



Sabina är glaaad!! :)

/ Bex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0