Lååång dag....

Hej hopp!
idag har det varit en mycket lång dag. Det började med att man skulle flytta fram klockan så att man fick sova en timme mindre...men en positiv sak med att göra det är att man vet att nu är våren på g ;) Men iallafall så gick jag upp kvart över sex och gjorde mig iordning för jobb i stallet hela dagen. Jag var nere vid tio i sju och böt om osv...men sen när klockan blev 10 över sju och min jobbkompis my fortfarande inte dykt upp så var det dags att ringa och väcka henne och hon var snabb ner efter vi ringt henne så hon var nere till halv åtta. Sen har det varit fullt upp heeela dagen låååång...Lokala tävlingar och två interna tävlingar. Lokala tävlingarna gick ju bra för dom två debutant hästarna Laguna och Anjou, härligt! Dom två hästarna är något att räkna med i framtiden! Tillslut var dagen slut och jag och my vandrade hem med tunga steg och riktigt segt gick det men nu sitter jag hemma och har ätit kinamat! :D:D så jävla gott! nu ska jag kolla på ponnyakuten och big brothersen blir det sovdags...helt slut i kroppen! jag skriver nått mer kul imorgon, ha det bra hej och god natt!

My och jag sommar
Gud vad jag längtar till sommaren...här är jag och älskade my på gröna lund :)


// Bex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0