trött tjej...

Hej hopp!
sorry att jag inte skrev någonting igår men datan var upptagen och klockan blev för mycket och jag blev trött som fan..plus att jag skulle upp halv fem imorse efter som jag praktiserar ;) Igår var det ju som sagt clinic igen och jag red på min fina prinsessa MQ, hon var ganska tjurig i början men det är hon ofta så det var inge konstigt men sen efter ett tag så blev hon hur fin som helst! Älskar att rida på den där hästen, min prinsessa<3 Just nu sitter jag i sängen och kollar på tv men jag ska snart sova lite för ikväll ska ridlärarna rida för berit klockan sju och jag ska kolla, det blir roligt för att johanna ska rida på den nya hästen Camprill, det blir kul att se :) Ikväll ska jag också förbi Agge för att få nyckel och prata lite eftersom att jag ska ta hand om hennes katter från torsdag till söndag så jag ska bo där :) Nej nu ska jag sova, men jag skriver nog lite mer ikväll eller imorgon :) ha det bra hej!

/ Bex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0