Bloggtorka....

Hej hopp!
Ursäkta min bloggtorka...men jag har verkligen haft sjukt mycket att göra och inte riktigt hunnit blogga...men nu är det lite lungnare ingen och nu blir det att blogga igen :)  jag har ganska mycket bilder och sånt att lägga upp ifrån tävlingen i lördags! :D Jag och Chili placerade oss i Lb:2!! :D:D så kul eftersom att jag vet att hon inte brukar sköta sig hemma. Det var verkligen sjukt kul att tävla hemma,Chili var så himla duktig! Jag startade ju MQ också hemma och det gick verkligen sjutk bra inne på framridningen och hon skötte sig suuper men sen när hon kom ut på banan så segade hon ihop totalt...lite tråkigt men men sånt som händer. Jag kommer att lägga upp bilder ifrån tävlingen nu :) hoppas ni gillar det! 

 




Det vart inte så många bilder men bättre än inget :)

/Bex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0