Bloggtorka...sorry!

Hej hopp mina älskade läsare! :)
Sorry att jag inte skrivit på jäääätte länge...men jag har varken haft tid eller ork. Men nu har jag mycket tid så nu blir det mycket uppdateringar :)
Förra veckan red jag först Tolina på tisdagen och det gick ganska bra faktiskt, roligt! :) Sen på onsdagen red jag Salvador Dali och det gick också helt okej men den hästen är verkligen inte lätt...han är så stor och det är så mycket häst att rida men det gick ändå helt okej :) Sen jobbadé jag i stallet både Torsdag och Fredag och det gick bra. På fredagen var det ju Lotta björe hoppning för dom i hoppgrupperna och instruktörer, det var riktigt roligt att se och MYCKET lärorikt! Sen var jag helt ledig på lördagen och på söndag var det dags för jobb igen, då var det bara förmiddag så det var skönt. Sen efter det var det dags för stockholmscupfinal och jag skulle visa upp MQ för dom andra ryttarna som skulle rida på henne och hon skötte sig super! Duktiga häst! Sen efter det var det medaljutdelning och en trevlig middag med dom bästa människorna, mycket trevligt! Jag red ju både stockholmscup i dressyr samt hoppning så jag fick två medaljer runt halsen, kändes mycket bra faktiskt :)

Idag red jag istället för Jenny och jag hoppade på Nino och det var roligt men han var verkligen EXTREMT pigg men roligt var det! :) Sen efter det jobbade samt satt och snackade lite med Amanda och Sara, blev en trevlig måndag med underbara människor.  Nej nu ska jag kolla lite på tv och imorgon bär det av på studentfirande för då tar min bästa vän Isabelle studenten!! :)  Ha det bra hej!

Bild på BÄSTA dressyrlaget samt bild på mig med båda medaljerna!!


/ Bex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0