Eurovison!

Hej hopp!
idag har det varit hopptävlingar i stallet och bästa hufvudsta kammade ihop totalt fem rosetter!! GRYMT! Har tyvärr inga bilder ifrån dagen men det kommer ímorgon eller senare i veckan :) Efter den långa dagen i stallet så gick jag hem med Emma och Sara och sen blev det middag med bästa jenny och där satt också syster och mamma och många fler polare :) Det var en trevlig middag, men nu tittar jag för fullt på eurovision! Eric Saade var grymt bra faktiskt, rösten lät mycket bättre idag än i torsdag. Hejja Eric!!  Nej nu ska jag lägga mig i soffan och hejja på sverige och Eric och sen blir det sova för imorgon är det jobb i stallet med bästa Jenny! :D
God natt mina finisar ;)



Bjuder på en bild på mig och min fina stjärna ifrån en hopptävling på upplands bro där vi placerade oss! Saknar verkligen tiden med min stjärna<3

/ Bex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0