FREDAG!!! :)

Hej hopp!
Nu sitter jag och äter fruckost och kollar på "vakna med the voice", älskar det programmet, jag garvar nästan alltid lika mycket :) Igår var det torsdag och jag gjorde praliner i skolan och så gjorde jag två prov...sen gick jag driekt ner till stallet och bara var där nere för att jag älskar att vara där!! Nu har äntligen min lilla prins Claes fått nya skor så nu snart kan han sättas igång! :D  Min lilla prins<3   Sen stallhängde vi tills klockan var typ halv tio och då gick jag, my, sara och Amanda hem :)  Idag ska jag till skolan och skriva utligare två prov...segt som fan men jag måste fixa detta nu! :) Nu måste jag börja klä på mig och gå, men jag skriver kanske mera senare eller ikväll :) Ha det bra hej!


Claes min prins<3

/ Bex

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0