Hoppning!! :D

Hej svejs!
Idag har varit en jobbig dag med prov in i det sista...blev trött som fan efter gjort typ fyra prov på raken...men sen efter det gick jag direkt ner till stallet och jag fick idag sitta på min älskade Claes!! :D jag skrittade i ridhuset och han var lugn och snäll, lilla plutte, jag hoppas verkligen att han blir bra snart. Sen var det dags för jobb i cafeterian dock tyvärr själv utan min lilla älskling Persson...men det gick bra, samlade in mycket pengar idag :) Sen efter det var det hoppning på Lutnia och det kan jag säga var grymt roligt! Jag har inte hoppat på jätte länge så det var verkligen grymt roligt, och lutnia var jätte duktig! :) Sen stallhängde vi lite som vanligt och nu sitter jag här i soffan och ska snart gå och lägga mig, ska upp imorgon och jobba i kungsängen, ska bli roligt! :) Sen på kvällen blir det middag hemma hos Ellen, mycket trevligt! :) Nej nu ska jag kolla SL och sen ska jag sova..god natt!

Bjuder på en bild på Sabina och Lutnia ifrån tävlingarna förra helgen :)

/Bex

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0