Icke bra...

Hej hopp! :)
Igår red jag bernad på lektionen och det gick verkligen bajsdåligt...jag kände mig som sen nybörjare som aldrig har ridit förut, han var inte heller så sammarbetsvillig...så han fick IG i betyg och jag fick IG-. När han inte går bra så känner man sig verkligen dålig...men sen är han ju typ 7 meter hög så jag når lixom inte ner riktigt att komma åt honom heller...hoppas att jag får typ laguna eller någon rolig häst nästa vecka :)

Ikväll blir det nog dressyr på Tolina för att Chili är halt...:( och Elina har avbokat så jag får nog rida på Tolina :) Vilket ska bli roligt men hon är inte heller lätt men hon är lite mindre och då kommer jag ner bättre på henne.
Nej nu ska jag plugga inför två prov jag ska ha imorgon...segt men nu kör vi in i det sista!  Ha det bra hej!


Här är en bild på bernad och Mathilda som rider honom i dressyren :)

/ Bex

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0