Saknar...

Hej hopp!
Idag har jag jobbat hela dagen i stallet coh det var ganska jobbigt men det gick bra till slut, tur att man har ett par människor som alltid ställer upp, ni får en guldstjärna av mig! <3  Idag ringde Jacqueline(Loppan) till mig ch frågade om jag skulle jobba i sommar i bästa linköping och självklart ville jag det, jag ska ringa imorgon och prata mer om vilka datum osv..men shit var jag saknar alla människor i linköping, jag längtar som fan till gunnorp i sommar!  Idag var det ju också hopptävlingar hemma och alla våra hemmaryttare var sjukt dutkiga! På hela hopphelgen har vi sammanlagt samlat ihop 9 rosetter!! sjukt bra, Hufvudsta Ridklubb är bäst!! Aja nu ska jag sova...är sjukt trött efter denna dag! Jag skriver mera imorgon, ha det bra hej!


Bild på mig och Butler ifrån allahelgona lägret 2009, saknar..<3

/ Bex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0